vilken fråga

onsdag, april 11, 2007

jo fick en smärre chock igår efter spinningpasset...men en glad överraskning dock.
-du har inte funderat på och bli spinning-instruktör?

varför inte tänkte jag. är nog något
magiskt med mina flashiga skor:)
eventuellt att samma procedur
som lina redan gått igenom
väntar mig om några veckor. ja. kul tycker jag!

idag åter igen näsan i lagboken. fick rycket igår när jag
letade uppdaterade paragrafer...hur mycket nytt kan man
hitta på egentligen?så nu landar snart lagbok 2007 i brevlådan.
f.låt icka men din klump har varit till stor nytta också!!
tenta om 2 veckor. phu

5 kommentarer:

Linda sa...

Nämen, va roligt!!! Även om jag själv HATAR spinnet, så är jag jättegla för din skull!! och ja, det måste vara tack vare skorna!! Pusselipuss och kramelikram

ANGELICA sa...

spinninginstruktör, inte dåligt! Då är du riktigt duktig på & trampa kan ja tro! Ser att ni haft en härlig påsk i gbg. Skönt med lite fint väder nu till helgen, då känns sommaren nära. Killarna har ju till och med börjat kolla midsommarstugor! & det är ju dags & få det fixat om vi ska få tag på nåt bra iof! Kram på dej tjejan!

Madelene sa...

Grattis vännen! Va säker på att du skulle bli instruktör en dag! Nu är det bara att köra järnet. Ha det riktigt bra i vårsolen så hoppas jag vi ses snart. Många kramar

F Karlsson sa...

Jag kunde i inte annat än slänga mej över datorn när du berättade att du hade en blogg..
Den var ju riktigt mysig, härligt med så mycket bilder.
Du förästen han en vit skjorta på påsk middagen, är det din pappa?? Sicken ung en isf!
Trevlig helg!
kram grannen

Elin sa...

hej evve. kul att du hittade hit också...jo det är min far i vit skjorta!!ung och fräsch:)

skaffa blog nu då...de e så trevligt!
kram.