lax och sommar.

onsdag, april 25, 2007


Vi hade malin kalas här igår och det kunde inte smakat bättre. lax och sparris-pasta. efter lägenhets"titt" på kampen så blev det även jordgubb/melon/apelsin efterrätt.mmm
de pratar krav på tv:n och jag rannsakar mig själv men upptäcker ändå att kylen och skafferiet har hyfsat många grönklöver. absolut kan vi bli bättre och då kan jag varmt rekommendera min affär på norremark som nu till och med har fått in den lilla klövern framför alla krav-varor på kvittot.
längtar fredag e.m. dels för klarskriven tenta men mest för kollektivet-date i kalmar. är precis vad man har önskat sig enda sedan studenten.lyckliga jag*
fräsch frukost i solljuset*

2 kommentarer:

Malin sa...

tack för igår min sköna! du är helt enkelt bäst.

Malin sa...

jo, just det. mitt seminarium slutar redan 11.30 på fredag, så whenever you're ready. puss m