jag har en plan.

måndag, april 02, 2007


spännande eller inte. men planen för morgondagen är strukturerad- lagar och rättsfall återigen+ genomgång inför kommande semenarie på skärtorsdag. i väntan på marias inspirerande aerobic-klass letade jag upp min fynd(icke) som kommer om någon månad och ruinerar min stackars gucci(icke där heller). hoppas de kommer sätta guldkant på min vardag annars...
mamma har också bloggat vår sen helgen och där finns massa bilder, sensurerar vissa men annars visar de härliga "snapshots".

1 kommentarer:

Jennie sa...

Hej gumsan! Ja vi har haft det hur bra som helst, så nu har jag stillat mitt skidsug för ett liiitet tag..=)
Ja du måste verkligen komma och hälsa på, ta med dig Niclas också! Jag har det väldigt lugnt de två första veckorna i juni om det skulle funka för dig? Annars får vi hitta några andra dagar som passar! Jepps jag ska minsann bli faster, (huu vad gammalt det låter..=) De hade tänkt att berätta det för alla i påsk, men det är svårt att hålla något hemligt när trummorna sätts igång..haha! :) Så nu blir det någon som för Glantz vidare..:)
Förresten snygga turkosa tapeter ni hade i sovrummet, vi har precis likadana fast bruna och svarta i vardagsrummet...:)
Ha det bra gumsan!
Kramar!!