sista rycket..

torsdag, april 26, 2007

..inför tentan och vad kan man egentligen lära sig dagen innan?
möjligtvis inse det man inte lyckats med och lära sig, men annars,
nä inget. svettas med några övningstentor som med rättningsprinciperna brevid känns otroligt simpla. ja ja, det funkar säkert till G i alla fall.
med mina tusentals timmar på coop kan man faktiskt inte begära mer.


skjutsade iväg far till dagens session på quality hotel efter en god grötfrukost. riktigt trevligt när pappsen hälsar på sådär spontant. igår e.m. spatserade vi en bit längs sjön med en
cornetto i handen och kollade in nybygget på söder.
varken morbror eller lisbeth var hemma på telestadsgatan så det blev ett telefonsamtal till sthlm istället.


kalvsteken smälte i munnen ihop med hemmagjord potatissallad som defenitivt hade sin sommarprägel. pappa fick sen inta sin plats i gästrummet under palmerna(-"och vart ska du sova hos mormor och morfar elin?"-"vie linda, vid palmera´där)

idag väntar lunchdate med spinning-stepahnie. mkt spännande.
annars hoppas jag att ni håller tummarna nu igen.
imon från kl. 08.00-13.00!
kram

5 kommentarer:

Mickan sa...

Jag ska hålla alla tummar jag har, promise! =)

slundin sa...

Hey babe. Jag ska också hålla tummarna, massvis. Du kommer fixa det galant. Jag vill ses ju.. Typiskt att han skulle komma just nu ju.. Med foten är det bra nu.. Ja, gikt så hette det visst sa farbror doktor. Vi får ses snart. Lycka till imorgon! Pussas&Kramas

ANGELICA sa...

Lycka till på tentan! Går säkert finfint. Du kommer hitåt till valborg va? KRAMIS!

Madelene sa...

Då är jag den fjärde att önska lycka till så nu borde du vara riktigt peppad inför imorgon. Ses i helgen! Pussar

Perssons pack! sa...

Mams &Paps håller alla tummar!!!
Vi hörs kanske i´mon,massvis pussar & kramar.......