pollen-säsongen gör sig påmind

måndag, april 16, 2007

jo. det kliar lite och jag nyser lite väl ofta så, något är det. har min gamla flutide nasal men som vanligt kommer jag aldrig ihåg riktigt hur den skulle användas och om den funkar i förebyggande syfte. får väl kolla läget på apoteket helt enkelt!
jo sommaren håller i sig och vårat "utanför fönstret träd"(nä, jag vet inte vad det är för träd!) har exploderat ut i en nybörjar-grön färg. hade hellre haft "utanför åhlens trädet" istället som är nybörjar-rosa-blommigt. mycket fint!

föreläsningarna de här dagarna är outhärdliga. och nu blir man tvingad till social-försäkringar och massa uppgifter. gav mig på ett försök med studerande på bakgården men lyckades sådär. så det fick bli inomhus, vid skrivbordet som en duktig flicka.(och så hamnade jag här.oj då!)
niklas spelar de 18 hålen och jag ska nu flitigt återgå till försäkringarnas värld. puss.

1 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Hey Elin!Nu är jag tillbaka från min resa i Storlien.Vädret var inte lika bra däruppe som här hemma men en riktigt fin soldag hade vi och då blev man brun och fin i ansiktet:-) Läste du ska bli cyklinginstruktör du också,så himla kul!Det är grymt!Ska ha ett pass senare idag med gymnasiet.En riktigt kick är det!passar dig och din energi helt perfekt!Vart sker utbildningen?Vilka är det som har den?Schwinn?Grymt snygga kläder har dom:-)ska köpa det snart!Hoppas att allt är fin fint med dig min elin!nu ska jag har orienteringsteori:-( kram och saknad!